قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات 

– این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

– جهت سفارش خدمات آنلاین،عضویت و ورود به پنل کاربری الزامی می باشد.

– مسئولیت حفظ رمز عبور با مشترکین است و شرکت در قبال سهل انگاری مشترکین و سو استفاده های احتمالی ناشی از آن مسئولیتی ندارد.

– مسئولیت واقعی بودن اطلاعات درج شده در سایت توسط مشترکین به عهده خود اشخاص است.

– فعالیت این سایت و خدمات ارائه شده در آن بر اساس قوانین جاری کشور، به ویژه قانون تجارت الکترونیک است و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط مشترکین، به عهده خود مشترکین می باشد.

– عضویت در این سایت به منزله قبولی کلیه شرایط بالاست.عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

قوانین و مقررات برای مشترکین:

– مشترک متعهد است کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقرارت و ارتباط رادیویی را رعایت نموده و مشترک که از این خدمات استفاده می نماید تعهد می نماید که از خدمات مذکور برای مقاصد غیر قانونی، غیر اخلاقی و یا برخلاف شئونات اسلامی، تهدید، آزار و ایجاد مزاحمت برای اشخاص ثالث یا به طور کلی هر بهره برداری غیر مجاز استفاده ننماید 

– مشترک متعهد است از ایجاد هرگونه مزاحمت و اختلال در سرویس های عمومی و خصوصی و اقدام برای نفوذ به شبکه سرویس دهنده و سایر مشترکین و دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد  خودداری نماید.

– سرویس دهنده مجاز است در هر زمان که تشخیص دهد نسبت به اخذ و یا تکمیل مدارک ثبت نام از مشترک در خواست نماید و مشترک متعهد است مدارک مورد نیاز را  ارائه دهد. در غیر اینصورت سرویس دهنده می تواند سرویس مشترک را به حالت تعلیق در آورد.

– مشترک متعهد می شود جهت جلو گیری از فعالیت های غیر مجاز (مطابق با قانون جرایم رایانه ای) در شبکه مربوط به خود، تمهیدات لازم را به کار گیرد وآپ تل هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین مسئولیت حفاظت از نام کاربری و کلمه عبور به عهده مشترک می باشد.

– اعلام هرگونه تغییر آدرس، شماره تلفن، ایمیل و … به واحد پشتیبانی حداکثر طی چهار روز به عهده مشترک می باشد در غیر این صورت کلیه عواقب و خسارات ناشی از آن بر عهده مشترک خواهد بود.

– کلیه مکاتبات به آخرین آدرس ایمیل یا شماره موبایل و یا نشانی پستی اعلام شده از طرف مشترک ارسال می شود.

– مشترک حق واگذاری حقوق و تعهدات مرتبط ناشی از سرویس های ارائه شده توسط  آپ تل از جمله ترانک، شماره تلفن و … تخصیص یافته را جزئا و یا کلا به غیر ندارد و مشترک متعهد می باشد از فروش مجدد و یا ارائه خدمات ثانویه به اشخاص ثالث به هر نحوی خودداری نماید و مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر مجاز و یا ایجاد اختلال به عهده مشترک می باشد.

– مشترک حق ارائه سرویس های تلفن اینترنتی مانند Origination و Termination و Transit مکالمات بین الملل روی سرویس های ارائه شده شرکت را نخواهد داشت.

– مشترک جهت نصب حضوری و یا تلفنی، راه اندازی، آموزش و بهره برداری از سرویس های ارائه شده متعهد به پرداخت هزینه مصوب شده به آپ تل می باشد.

– ارتقا ظرفیت خدمات ارائه شده در هر زمان با پرداخت هزینه در محدوده نوع سرویس، امکان پذیر می باشد.

– خرید سخت افزار و نرم افزار خاص برای بهره برداری از خدمات و سرویس ها اجباری نمی باشد ولی به مشترکین پیشنهاد می شود جهت پیشگیری از مشکلات پیش بینی نشده و ارائه پشتیبانی بهتر و همچنین تایید صلاحیت تجهیزات مورد استفاده ی خود از یکی از انواع تجهیزات آزمایش و ارائه شده این شرکت استفاده نمایند. در غیر اینصورت هزینه تنظیمات مجدد و بازیابی ارتباطات به عهده مشترک خواهد بود و مسئولتی متوجه شرکت و بخش پشتیبانی شرکت نمی باشد.

– در صورت اتمام مدت سرویس یا عدم تمدید مجدد  7 روز بعد سرویس از طریق شرکت جمع آوری و مشترک حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

.

– اپ تل در موارد زیر در خصوص قطع خدمات مسئولیتی به عهده نخواهد داشت:

بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و یا اینترنت

هرگونه دستکاری و ایجاد تغییرات در تجهیزات ارتباطی واگذاری به مشترک یا پیکره بندی سیستم رایانه های مرتبط به آن توسط وی یا اشخاص غیر مرتبط با شرکت

بروز اشکال به هنگام رفع نقص تجهیزات مشترک

رفع اشکال شبکه شرکت با اعلام قبلی به مشترک

– مشخصات و نرخ خدمات به نحو مناسب و با جزییات کامل، توسط  آپ تل  به متقاضیان و مصرف کنندگان اطلاع داده می شود.

– اپ تل هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های اپراتورهای مخابراتی و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت را نخواهد داشت.

– شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزارهای رایانه ای مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت زیرساخت و مخابرات و سرویس دهنده های ارتباطی به میزان ۹۹% تضمین می نماید.

– آپ تل می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.

– هرگونه اشکال و اختلال در سیم کشی داخلی ساختمان، مدار مصرف کننده، تغییر در تجهیزات یا استفاده از تجهیزاتی که مورد تایید آپ تل نبوده، وقفه در خدمات تلقی نمی گردد.

– مشترک حق فسخ سرویس های ارائه شده توسط آپ تل را به هر شکل را دارد لذا در صورت تمایل مشترک به عدم استفاده از سرویس، با اعلام قبلی امکان پذیر است (هیچگونه وجهی به مشترک مسترد نخواهد شد)

– در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه (فورس ماژور)  محدود به جنگ، اعتصاب، حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل آتش سوزی، وضع قوانین و مقررات مسئولیتی متوجه آپ تل نخواهد بود.

– چناچه مشترک به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید آپ تل می تواند ارائه خدمات به مشترک را متوقف نماید و مجاز است ارتباط مربوطه را قطع نماید. بدیهی است در این صورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مشترک ملزم به جبران خسارت وارده خواهد بود.



Monday, June 1, 2020

« بازگشت